Opis treninga

Treninzi lakšeg, srednjeg i visokog intenziteta – Zumba, Pilates i drugi

Programi, voditelji i termini 2019.

 

Body Shred

Program visokog intenziteta namijenjen svima koji vole novosti.
Ako želite sagorjeti masne naslage, učvrstiti svoje tijelo ili se vratiti u formu ovaj program je bas za Vas.
Svaki trening je drugačiji tako da Vam nikad neće biti dosadno. Koristimo razne rekvizite od bućica,girje,elastičnih traka pa do velikih i malih lopti.
Trening u trajanju od 50 min započinje s kratkim zagrijavanjem a potom slijede vježbe snage,cardio vježbe i vježbe za trbuh. Svaka vježba ima svoju tezu i lakšu verziju tako da ju svatko može izvesti na svoj način,ja samo tražim da date svoj maximum

Pon-pet od 20-21 sat
Instruktorica Tena

Conditioning

Conditioning je program koji uključuje aerobne i anaerobne vježbe. Vježbe se izvode vlastitim tijelom i uz pomoć vanjskog opterećenja ( kettlebell, bučice, različite lopte, vijače, TRX, …) i angažiraju veće mišićne skupine. Bazira se na poboljšanju vaših kondicijskih sposobnosti, povećanju anaerobnog kapaciteta te mišićnoj izdržljivosti. Provedba treninga rezultira brzom redukcijom masnog tkiva, povećanju energije i smanjenju umora. Tonus mišića će se povećati i izgledat ćete ljepše i snažnije. Ukoliko želite izgubiti masne naslage te postići bolju kondiciju ovo je program za vas.

Pon-sri-pet od 18-19 sati
Instruktorica Matea

Pilates

Pilates metoda je sustav vježbi koji jača i oblikuje misice, ispravlja držanje tijela, te nam daje gipkost i ravnotežu ujedinjujući tijelo i um, te usavršava oblik tijela, te tako prevenira nastanak bolova ili daljnjih ozljeda misično-koštanog sustava. Stvoritelj pilatesa smatrao je da je upražnjavanje pilates metode zapravo težnja za idealnim životom, koji je moguće postići samo kroz ravnotežu tjelesnog, umnog i duhovnog. Pomlađen duh misli i pokreta prvi je korak prema smanjenju stresa, sto je u današnje vrijeme vrlo bitno. Stoga težimo onoj izreci ,,U zdravom tijelu, zdrav duh!”

Uto-čet od 18-19 sati
Instruktorica Adela

Workout Mix

Program visokog intenziteta koji ciljano reducira potkožno masno tkivo i definira mišiće cijelog tijela kroz kombinaciju svih vrsta treninga snage (workout, new body, total body, fitball, core, bootis, intervalni, funkcionalni trening…), a završava vježbama istezanja i opuštanja. Pozitivno utječe na Vaše tijelo jer objedinjuje različite motoričke sposobnost, stabilizira zglobno – mišićne sustave, uključuje u svoj rad veliki broj mišića koji se sa svakim treningom iskorištavaju do maksimuma i tako razvija snagu, izdržljivost i fleksibilnost.

Pon-sri-pet od 19-20 sati
Instruktorica Tena

Balance Up

Program srednjeg intenziteta namijenjen ženama različitog stupnja utreniranosti koje žele dovesti svoje tijelo u top formu. Cilj treninga jest naučiti Vas pravilno izvoditi različite vježbe te unaprijediti Vaše sposobnosti za izvođenje svakodnevnih aktivnosti. Ovim treningom ćete oblikovati cijelo tijelo, razviti mišićnu izdržljivost i snagu, reducirati potkožno masno tkivo te poboljšati mobilnost i fleksibilnost tijela. Na treningu se izvode vježbe vlastitom težinom tijela te brojnim rekvizitima kao što su: bučice, girje, soft lopte, pilates lopte, trake,slideri itd. Ojačajte cijelo tijelo raznolikim treningom u radnoj ali veseloj atmosferi!

Uto-čet od 19-20 sati
Instruktorica Tena

Callanetics

Program nižeg do srednjeg intenziteta izolira pojedine mišiće, a tijekom jednog sata obuhvati sve najvažnije mišićne skupine. Odličan je za zatezanje i oblikovanje tijela. Provodi se s bućicama, velikim loptama, ali i bez pomagala. Kroz ovaj program stječe se osjećaj za pojedine mišiće, a idealan je i kao uvod u ostale aerobne programe, ako se s njima niste ranije susretali. Preporučuje se svima bez obzira na godine.

Uto-čet od 21-22 sata
Instruktor Željko

Spremni ste napraviti promjenu?

Pridružite se našem novo otvorenom, opremljenom i klimatiziranom Aerobic Studiju ‘Balance’ u samom centru Osijeka