Opis treninga

Treninzi lakšeg, srednjeg i visokog intenziteta – Zumba, Pilates i drugi

Programi, voditelji i termini 2019.

 

Body Shred

Program visokog intenziteta namijenjen svima koji vole novosti.
Ako želite sagorjeti masne naslage, učvrstiti svoje tijelo ili se vratiti u formu ovaj program je bas za Vas.
Svaki trening je drugačiji tako da Vam nikad neće biti dosadno. Koristimo razne rekvizite od bućica,girje,elastičnih traka pa do velikih i malih lopti.
Trening u trajanju od 50 min započinje s kratkim zagrijavanjem a potom slijede vježbe snage,cardio vježbe i vježbe za trbuh. Svaka vježba ima svoju tezu i lakšu verziju tako da ju svatko može izvesti na svoj način,ja samo tražim da date svoj maximum

 

Pon-pet od 20-21 sat
Instruktorica Tena

 

Conditioning

Conditioning je program koji uključuje aerobne i anaerobne vježbe. Vježbe se izvode vlastitim tijelom i uz pomoć vanjskog opterećenja ( kettlebell, bučice, različite lopte, vijače, TRX, …) i angažiraju veće mišićne skupine. Bazira se na poboljšanju vaših kondicijskih sposobnosti, povećanju anaerobnog kapaciteta te mišićnoj izdržljivosti. Provedba treninga rezultira brzom redukcijom masnog tkiva, povećanju energije i smanjenju umora. Tonus mišića će se povećati i izgledat ćete ljepše i snažnije. Ukoliko želite izgubiti masne naslage te postići bolju kondiciju ovo je program za vas.

Uto-čet od 18-19 sati
Instruktorica Matea

 

Pilates

Pilates metoda je sustav vježbi koji jača i oblikuje misice, ispravlja držanje tijela, te nam daje gipkost i ravnotežu ujedinjujući tijelo i um, te usavršava oblik tijela, te tako prevenira nastanak bolova ili daljnjih ozljeda misično-koštanog sustava. Stvoritelj pilatesa smatrao je da je upražnjavanje pilates metode zapravo težnja za idealnim životom, koji je moguće postići samo kroz ravnotežu tjelesnog, umnog i duhovnog. Pomlađen duh misli i pokreta prvi je korak prema smanjenju stresa, sto je u današnje vrijeme vrlo bitno. Stoga težimo onoj izreci ,,U zdravom tijelu, zdrav duh!”

Pon-sri od 21-22 sata
Instruktorica Adela

 

Zumba

Zumba formula osnovnih plesnih koraka čini Zumbu dostupnu svima. Na satu Zumbe se stvori tako zabavna i vesela atmosfera čak i onima koji se nikad nisu usudili vježbati u grupi ili nikad nisu plesali jer misle da ne znaju. Svima njima Zumba ruši barijere i s vremenom koraci dolaze sami od sebe. Velika stvari koju Zumba postiže je što u ljudima stvara želju da dolaze na treninge, a biti uporan i vježbati u kontinuitetu jedan je od važnijih principa kojih bi se čovjeka trebao držati ako želi postići rezultate. Zumba Fitness pruža blagodati aerobnog treninga (pozitivno utječe na kardiovaskularni sustav te na manjenje potkožnog masnog tkiva), intervalnog treninga (izmjenjuju se intervali visokog intenziteta sa intervalima aktivnog odmora, dakle niskog intenziteta). U kombinaciji sa vježbama snage djeluje na sve mišićne skupine. Aktiviraju se velike mišićne skupine, noge, stražnjica, trbušna muskulatura, leđa te se samim time troši više kalorija ali se uz velike mišićne skupine aktiviraju i male – ruke i ramena te je učinak još bolji kad je riječ o potrošnji kalorija na jednom satu zumbe, a veći je utjecaj na oblikovanje i jačanje cjelokupne
muskulature.

 

Pon-sri-pet od 18-19 sata
Instruktorica Ivana

 

Workout Mix

Program visokog intenziteta koji ciljano reducira potkožno masno tkivo i definira mišiće cijelog tijela kroz kombinaciju svih vrsta treninga snage (workout, new body, total body, fitball, core, bootis, intervalni, funkcionalni trening…), a završava vježbama istezanja i opuštanja. Pozitivno utječe na Vaše tijelo jer objedinjuje različite motoričke sposobnost, stabilizira zglobno – mišićne sustave, uključuje u svoj rad veliki broj mišića koji se sa svakim treningom iskorištavaju do maksimuma i tako razvija snagu, izdržljivost i fleksibilnost.

Pon-sri-pet od 19-20 sati
Instruktorica Tena

Balance Up

Program srednjeg intenziteta namijenjen ženama različitog stupnja utreniranosti koje žele dovesti svoje tijelo u top formu. Cilj treninga jest naučiti Vas pravilno izvoditi različite vježbe te unaprijediti Vaše sposobnosti za izvođenje svakodnevnih aktivnosti. Ovim treningom ćete oblikovati cijelo tijelo, razviti mišićnu izdržljivost i snagu, reducirati potkožno masno tkivo te poboljšati mobilnost i fleksibilnost tijela. Na treningu se izvode vježbe vlastitom težinom tijela te brojnim rekvizitima kao što su: bučice, girje, soft lopte, pilates lopte, trake,slideri itd. Ojačajte cijelo tijelo raznolikim treningom u radnoj ali veseloj atmosferi!

Uto-čet od 19-20 sati
Instruktorica Tena

Callanetics

Program nižeg do srednjeg intenziteta izolira pojedine mišiće, a tijekom jednog sata obuhvati sve najvažnije mišićne skupine. Odličan je za zatezanje i oblikovanje tijela. Provodi se s bućicama, velikim loptama, ali i bez pomagala. Kroz ovaj program stječe se osjećaj za pojedine mišiće, a idealan je i kao uvod u ostale aerobne programe, ako se s njima niste ranije susretali. Preporučuje se svima bez obzira na godine.

Uto-čet od 21-22 sata
Instruktor Željko

 

Spremni ste napraviti promjenu?

Pridružite se našem novo otvorenom, opremljenom i klimatiziranom Aerobic Studiju ‘Balance’ u samom centru Osijeka