Opis treninga

Treninzi lakšeg, srednjeg i visokog intenziteta – Zumba, Pilates i drugi

Programi, voditelji i termini 2020.

Individualni treninzi

Mogućnost individualnih treninga u terminima po dogovoru.

 

Po dogovoru
Instruktorica Nives

 

Body Shred

Program visokog intenziteta namijenjen svima koji vole novosti.
Ako želite sagorjeti masne naslage, učvrstiti svoje tijelo ili se vratiti u formu ovaj program je bas za Vas.
Svaki trening je drugačiji tako da Vam nikad neće biti dosadno. Koristimo razne rekvizite od bućica,girje,elastičnih traka pa do velikih i malih lopti.
Trening u trajanju od 50 min započinje s kratkim zagrijavanjem a potom slijede vježbe snage,cardio vježbe i vježbe za trbuh. Svaka vježba ima svoju tezu i lakšu verziju tako da ju svatko može izvesti na svoj način,ja samo tražim da date svoj maximum

 

Pon-pet od 20-21 sat
Instruktorica Tena

 

Conditioning

Conditioning je program koji uključuje aerobne i anaerobne vježbe. Vježbe se izvode vlastitim tijelom i uz pomoć vanjskog opterećenja ( kettlebell, bučice, različite lopte, vijače, TRX, …) i angažiraju veće mišićne skupine. Bazira se na poboljšanju vaših kondicijskih sposobnosti, povećanju anaerobnog kapaciteta te mišićnoj izdržljivosti. Provedba treninga rezultira brzom redukcijom masnog tkiva, povećanju energije i smanjenju umora. Tonus mišića će se povećati i izgledat ćete ljepše i snažnije. Ukoliko želite izgubiti masne naslage te postići bolju kondiciju ovo je program za vas.

Uto-čet od 19-20 sati
Instruktorica Tena

 

Funkcionalni 1

Pravi funkcionalni trening je najkompletniji način treniranja jer se radi na svim bitnim značajkama; snazi, kondiciji, eksplozivnosti, brzini i izdržljivosti. Moglo bi se reći da je iz svih sportova uzeto ono najučinkovitije te složeno u jedan veoma raznolik koncept, a pritom se vodi računa o gore navedenim elementima.

Upravo da bi se postigla željena mišićna snaga, čvrstoća zglobova i vezivnog tkiva, balans i fleksibilnost u svim aspektima pokreta, potrebno je izvoditi funkcionalne pokrete. Zbog toga je u ovoj vrsti treninga neophodno uključivati višezglobne i kompleksne vježbe koje zahtijevaju aktivaciju stabilizatora kako bi se pokret mogao izvesti ispravno. Sve ovo zahtijeva optimalan odgovor središnjeg živčanog sustava (CNS) te pravilnu mišićnu reakciju u željenom trenutku.

Pon-sri-pet od 18-19 sata
Instruktorica Nives

 

Funkcionalni 2

Pravi funkcionalni trening je najkompletniji način treniranja jer se radi na svim bitnim značajkama; snazi, kondiciji, eksplozivnosti, brzini i izdržljivosti. Moglo bi se reći da je iz svih sportova uzeto ono najučinkovitije te složeno u jedan veoma raznolik koncept, a pritom se vodi računa o gore navedenim elementima.

Upravo da bi se postigla željena mišićna snaga, čvrstoća zglobova i vezivnog tkiva, balans i fleksibilnost u svim aspektima pokreta, potrebno je izvoditi funkcionalne pokrete. Zbog toga je u ovoj vrsti treninga neophodno uključivati višezglobne i kompleksne vježbe koje zahtijevaju aktivaciju stabilizatora kako bi se pokret mogao izvesti ispravno. Sve ovo zahtijeva optimalan odgovor središnjeg živčanog sustava (CNS) te pravilnu mišićnu reakciju u željenom trenutku.

Uto-čet od 18-19 sata
Instruktorica Nives

 

Workout Mix

Program visokog intenziteta koji ciljano reducira potkožno masno tkivo i definira mišiće cijelog tijela kroz kombinaciju svih vrsta treninga snage (workout, new body, total body, fitball, core, bootis, intervalni, funkcionalni trening…), a završava vježbama istezanja i opuštanja. Pozitivno utječe na Vaše tijelo jer objedinjuje različite motoričke sposobnost, stabilizira zglobno – mišićne sustave, uključuje u svoj rad veliki broj mišića koji se sa svakim treningom iskorištavaju do maksimuma i tako razvija snagu, izdržljivost i fleksibilnost.

Uto-čet od 19-20 sati
Instruktorica Tena

 

Callanetics

Program nižeg do srednjeg intenziteta izolira pojedine mišiće, a tijekom jednog sata obuhvati sve najvažnije mišićne skupine. Odličan je za zatezanje i oblikovanje tijela. Provodi se s bućicama, velikim loptama, ali i bez pomagala. Kroz ovaj program stječe se osjećaj za pojedine mišiće, a idealan je i kao uvod u ostale aerobne programe, ako se s njima niste ranije susretali. Preporučuje se svima bez obzira na godine.

Uto-čet od 21-22 sata
Instruktor Željko

 

Spremni ste napraviti promjenu?

Pridružite se našem novo otvorenom, opremljenom i klimatiziranom Aerobic Studiju ‘Balance’ u samom centru Osijeka